Hektiskt

Igår åkte jag till Söderhamn med en klient och två kollegor, Selfhelpkliniken. Vi blev sena hem och jag tog världsrekord på att åka från jobbet , äta middag, ta på jobbarbyxor och åka till SBK. 29 minuter, på cykel. Sen spika vi läkt hela kvällen vilket var både kul och vilsamt. När jag cykla hem utan lyse körde jag nästan in i buskarna vid Hammarbybacke. Jag lämnade jobbet med huvudvärk men den gick bort när vi spikade. Men sen vaknade jag med huvudvärk igen. Jag drack vatten vilket inte funkade. Jag åt frukost med det funkade inte heller. Jag tog piller och det funkade inte!  Mitt besök innan lunch kom inte och jag drog till Forsgrenska och sprang 7 kilometer på bandet. Då! gick huvudvärken bort. Abstinens efter en vecka utan träning! Jag skall verkligen försöka lägga in lite träning i fortsättningen. Det är så belönande.

I morgon partaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0