Segt och jobbigt

Det är inte så kul nu.  Jobbet hasar sig fram.  Jag är tf chef och det r mest jobbigt... jag får inte tummen ur och jobbar utan sitter mest och glor och väntar på att det ska ringa. En av mina värsta misshandade kvinnor har gjort sig aktuell igen precis när jag skrivit av henne och det är värsta dramat men hon vill inte anmäla och kasta ut han.

Igår åt jag middag hos Jenny när Åsa var ute med jobbet. Vi hade jättetrevligt fast hon har problem med sin snubbe. Han är skitjobbig och inte bra för henne alls. Hon är hop med honom för att han håller henne med jobb. Jag tror att hon snart kastar ut honom. Hon promenerade hem med mig, jag får energi av henne.

Jag hade, min klantiga ovana trogen inte meddelat Åsa att jag dragit varpå hon var jätteorolig när jag kom hem. För hon hade kommit vid 8. Hon hade dessutom sagt att hon inte skulle vara ute länge. Jag var hemma ½ 11. Varför i h-vete skall jag alltid liksom skjuta upp att berätta var jag är. Jag har gjort det tidigare och jag vet att hon inte gillar det. Hon säger att det är lätt att ex sända ett SMS och det ÄR det ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0