This Is England

Vi sket i Killers igår och gick på bio istället.  Åsa blev jätteglad när jag föreslog det. Hon hade ingen lust alls. Hon antydde att hon tröttnat helt och hållet på Killers. "Vi är för gamla", sa hon. Jag blir orolig, jag tycker inte att vi är för gamla för dans och musik. Sen när filmen började startade den med 54 was my number med Toots och då ångrade jag mig. Vi borde gått... Men filmen var jättebra, stark. Den ska ju vara realistisk och jag tror att den var det. Det var bara det att skinsen var "överstylade" eller vad man ska säga? Det fanns inga punkare eller "brittssons" som hängde med gänget. Bara några boy georgefans och de såg mer ut som såna här 00-tals mangaungar. Oj! Nu blev jag messersmithig så det stänker. Film är film och det var en bra film. Nu kommer säkert en våg av original skins bland femtonåringarna. Det tycker jag vore bra. Fler redskins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0