Varm mara

Dagen M! Jag är svårt nervös. Jag dricker tillräckligt. Jag packar långsamt. Jag har ätit gröt och ska äta ris vid tolv? med wookade grönsaker. Det blir jättevarmt. Jag tror att jag tar med svampen i år, förra året nöjde jag mig med att skvätta vatten med händerna. Men det är varmare i år! Jag är insmord med solfaktor 30, voltaren på baken och har vaselin i en burk att aplicera i skretet innan start.


Åsa och Dennis ska heja vid Gurkståndet i Rålis.


Vi träffade Lm, Pia och några andra pulsare igår på pastapartyt. Jag känner mig alltd lite skämmig över att jag inte kan sätta pulsnamn på ansikten? Mitt dåliga namnminne funkar ännu sämre med nätsmeknamn.


Nån har snott min gamla cykel i natt. Det var inga bromsar på den och jag hoppas tjuven inte krockat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0