Ballaste genom tiderna!

Snubben, sossen och tvättmaskinsförsäljaren har gett upp rebeleriet nu? Vår egen folkhemsromantiker har gått vidare i karriären. Jag tror nog det är bra. Men jag kommer alltid att vara tacksam för alla betraktelser och lärdomar jag fått av Latin Kings framförallt för "Blend dom" det är en av   Sveriges ballaste låtar genom tiderna.

Dogge ger oss bra tankar ibland. "Jag är född i Sverige och mamma heter Birgitta. Samma familjesituation som kungabarnen men jag tror att folk anser dem vara mer svenska än mig. Det är farligt för Sverige att inte ta vara på erfarenheterna i skuggan av betongen. Barnen i förorten ska vara lika stolta som andra barn när svenska flaggan hissas. "

Tack Latin Kings


Kommentarer
Postat av: Jon Olsson

Det bästa vore om de utvisades ur Sverige, vilket vidrigt slödder, och dessutom upplyft av det svenska så kallade etablissemanget.

2007-05-03 @ 17:54:20
URL: http://skuncke.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det är synd om Jon Olsson. Han kanske tror att inget blir kvar av honom om hatet pyser ut? Bara han inte gör andra illa så...

2007-05-03 @ 18:07:19
Postat av: Anonym

jon olsson! Jag är läkare och tror att du behöver hjälp. Sök hjälp annars kommer det att gå illa för dig och det är inte alls bra för dig. Ring närmaste vårdcentral eller gå till sjukhuset och be om att få komma till psykiatriska akutmottagningen. Du lider av obotligt hat men än är inte det försent.
Lycka till

2007-05-03 @ 18:59:12
Postat av: Jim Morrison

Vad har TLK gjort dig egentligen, Jon? Är det för att de är icke-arier som du ogillar dom?

Oj, jag var inne på din sida. Du ÄR visst nazist. Men du är väldigt, väldigt dålig på att göra websidor. Den ser ut som den är gjord 1995.

2007-05-03 @ 19:09:34
Postat av: Luciano

Jon Olsson: Menar du allvar Dogges morsa heter faktisk Barbro. Fattar du trögt? Var ska du utvisa honom? Hem till Sverige?

2007-05-04 @ 00:03:49
URL: http://luciano-astudillo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0