Flytt

Flyttning hela dan idag. Som tur var hade vi handledning på förmiddagen annars hade jag blitt tokig. Det går inte att jobba utan telefon och dator. När jag kom vid halv åtta flyttade jag mina blommor sen var jag sysslolös. Jag tog en cykeltur innan handledningen och svettade ner tröjan. Efter lunch och träning flyttade jag mina lådor själv och datorn. Jag orkade inte vänta på flyttgubbarna. De har en del att göra, det är typ trehundra kontorsrum som skall byta plats. Vi har fått stränga order att inte ta med annat än vår stol och dator i möbelväg. När jag hade installerat datorn ringde en handläggare från frivården och ville ha en akutansvarsförbindelse (beslut om att vi tar över kostnad för behandlingsplacering efter villkorlig frigivning). Jag kunde inte installera den nya skrivaren men fann efter lite svettningar över att jag inte kunde få ut dokumentet på papper att de skrevs ut på vår gamla skrivare en trappa upp.


Kommentarer
Postat av: Allan

Fin och kul blogg.
Tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0