Folkets Kebab

Innan avmarsh från Medis.   Vi hade ingen aning om att de hade byggt om och jag tycker att maten var bättre än förr.

Vi började typ längst fram vid fanborgen men på grund av två möten hamnade vi längre och längre bak. Det var nog bara bra för folk kollade bara lite fnittrigt när jag försökte få igånd lite talkörssparoller.  Jennies lilla Agatin B blev rädd när vi gapade "Stoppa borgarna i  i papperskorgarna" Men han lugnade sig sen. Ungarna fick balonger och knappar och jag fick förstamajnål. När Ung Vänsters Seluah Alsaati talade rann tårarna på mig. Jag blir hopplöst revolutionssentimentalist på första maj.

Efteråt gick vi en snabbis till 44:an och där var proppfullt... Såå vi gick hem och kokade soppa. På nyheterna intervjuades Viktor Brobacke från SAC:s demo.

Leve Första maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0