Pirater istället för mördare

image34

Det blev inget Club Killers igår. Åsa var förkyld och hängig och sa att hon inte orkade. Vi hade svärmor som barnvakt så vi gick och såg Karibiens pirater istället. Den var rätt kul men jag kom inte ihåg mycket av referenserna till de tidigare filmerna, de blev mest som frågetecken. Efteråt var klockan typ elva och jag ville kuta ner till Debaser och kolla Killers ändå men Åsa ville att jag skulle följa med hem och det gjorde jag. Ändå hade jag och har fortfarande en känsla av att vi missat nått viktigt. Åsa resonerar, antagligen med rätta om att det kan bli som ett tvång att gå på Killers. Jag är nog i stort sett med på resonemanget och det var nog en bra exponering för mig att följa med hem. ? Men jag funderar ändå mycket på vad jag missade igår.  

Kommentarer
Postat av: anomym

Din sambo verkar riktigt gnällig. Var gång du nämner henne så är hon sur eller gnäller...

2007-05-31 @ 13:02:04
Postat av: Tomas Å

Det var junte riktigt meningen! Hon är klok, god och bra att resonera med. Igår tillexempelt tycker jag att hon slog huvet å spiken när hon snackade om killersgående som tvång. Verkar hon gnällig är det nog så att det är jag som gnäller.

2007-05-31 @ 13:10:41
Postat av: Anonym

Sämsta killers på mycket länge, tyvärr. Så du missade inte nåt särskilt. Aquaman var dock rätt skojjig.

2007-05-31 @ 15:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0