Trevlig helg

Det verkar som om kommunal fick ett riktigt bra avtal, 13,8 procent på tre år med jämställdhetspott. Lägstanivån blir 15300 vilket fortfarande är lågt men kommunal verkar nöjda. Jag funderar på vad jag skall begära? Förra året kröp jag det kan jag inte göra i år.

 

I eftermiddag drar vi ut med Kapten Morgan! Det skall bli så jädra skönt. Hoppas inte motorn pajar igen bara. Stabbe har förstärk svetsarna med bandjärn! Dennis bjöd med Rasmus men han fick inte för sin mor.

Jag skall skolka lite kring lunch för att hinna träna lite rejälare då jag missar sista långpasset. Lite orolig för all missad träning är jag allt.

Kapten Morgan (klicka)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0