Vid tretiden i natt ringde telefonen

Jag hade just gått och lagt mig efter att ha somnat på soffan i väntan på honom. Han hade naturligtvis inte dykt upp i tid. Leo frågade om jag sov!? -Ja , hehe. Det är ok. Jag öppnar porten när du kommer. Efter att Åsa mumlat att det inte var okej att komma försent och jag svarat att jag inte kunde inte släppa in han gick jag och öppnade i morgonrocken. Sen satt vi och snackade till klockan fem. Det var skittrevligt. Det är alltid kul att träffa honom.
Nu har han tagit tåget hem. Åsa har åkt till Ikea och grabbarna är i Skåneparken. Jag vill skejta.

Jackie

Club Killers var först sämre än vanligt. Det lät riktigt illa i början men sen fick teknikern till det och det började svänga samtidigt som Viktor kom kutande från Medis. Motoboy har kul röst och var tacksam över att få sjunga med dom. Anna Maria sjöng Perfidia och allt var helt perfekt men det blev ännu perfektare när Gustav ropade upp Jackie (efternamn?). Hon var otrolig, värre än Pauline Black tamigfaen. Efteråt sa Daniel K att hon spelar med Gustav. Men jag fick syn på henne körandes med Hellström nu när jag tittar på Popcirkus. Jag blir lycklig av att ha varit med om killers igår, det känns stort på nått sätt.

Vår föreläsare blev sjuk och ställde in. Jag drar och tränar om en stund istället! Sen Söder näst bästa bastu på Eriksdalsbadet!

Moserobie

Först två träningspass: 5*800 och sedan 1;5 timmar poolåkning med Dennis och sen Moserobie... Tuff dag men belönande som fan. Jag slammade och slog vänsterknät hårt och är svullen redan andra åket, INgen fara. Jag och Claes drog sen på Mosebacke. Moserobie var suveränt! Trummisen som jag glömt namnet på är fan grym! Och de svänger... Goran berättade att han inte har tid med Killers, han vill inte spela om han inte repat tillräckligt...
Claes var lika tagen som jag efteråt och det enda som var fel var att inte Åsa var s´med så att man fick dansa ordentligt. Jag gillar inte att dansa utan tjej och bjuder upp gör jag inte om jag inte känner nån.

The Killer


RSS 2.0