ML och födelsedag

Midnattsloppet gick helt ok. Tiden bör jag inte snacka om för jag har inte tränat på typ tre veckor. Men stämnings och löpkänslemässigt var loppet toppen. Det är bara första ML som är i klass med detta. Igår fyllde Åsa 35. Jag hade en påminnelse i klockan som ringde 7. Jag fattade först inget. Åsa fick en teckning av Jonte och ett reselakan av oss alla. Hon blev nöjd med det. Sen drog vi till Rosendaals trädgård och senare på en indier. På kvällen åt vi glass och kollade video, Natt på Museet.

Idag börjar ungarna i skolan.


Kommentarer
Postat av: jkl

Vad sprang ni på då?
/hon som var ute på kryss istället

2007-08-20 @ 10:16:10
Postat av: Tomas Å

Åsa 1:02:25
Tomas 50:40
Ska ni ut till helgen. Det ska vi.

2007-08-20 @ 19:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0