Ut på sjön

Vi drar ut med Kaptenen efter jobbet. Morsan och farsan ska med. Mor blir rädd om det lutar. Ikväll kommer det nog att blåsa lite också. Det blir nog bra ändå. Dennis blev tvungen att missa två kalas men verkar inte speciallt ledsen för det.

Har jag skrivit det förut? Att ha segelbåt för mig att känna mig som miljonär!

Resan igår var lång men Sävik hade kommit oväntat lågnt med klineten. De hade dock jobbat nästan noll med beroendet. Killen är tacksam för dem om frivården inte betalt hade vi aldrig gått in med sån behandling.



Jag är mycket bitter för: Min bror och min bäste vän.  

Jag är mycket tacksam för: Min familj, mitt hem, nära till allt, bra jobb, bra lön, Kapten Morgan, Club Killers, löpningen, mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0