Mycket nu

Jag tänkte att jag skulle skriva lite i bloggen.

Åsa kom in på sopis. Vi blir först fattiga i tre och ett halvt år, fyratusen mindre per månad. Sen blir vi som värsta snutfamiljen fast med sociognomer istället. Det är okej.

Jag har fått min första terapiklient. Jag är orolig att det gäller panikångest istället för specifik fobi. Klienten är själv psykologstudent... Det skall nog gå bra.

I fredags oväntat trevlig födelsedagsfika hos svägerskan och pryltokig svåger.

Sen blev det skejting för nästan hela slanten. RSK (Rosenlunds Skateboard Klubb) åkte på Fryshuset både på lördag och söndag. Dempa lärde sig fejka och stod i halfpipen hela eftermiddagen. Han sa att det var den roligaste dagen i hans liv! Sen åt tre familjen kyckling hos oss. Som i lördags skall livet vara!

Igår skejt igen sen sprang jag 15 km. När jag kom hem var jag slut och la mig i badet.

Kommentarer
Postat av: jkl

Vad kul med sopis!!! Hälsa Åsa och gratta i kubik.

2008-01-14 @ 16:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0