DN-insändare antagen

(Detta skkrev jag typ 6:12 i morse)

Jag vaknar för tidigt eller mitt i natten ibland. Jag har såklart gått i KBT-sömnskola på nätet och lärt mig min bästa teknik att somna om - jag går upp och läser tidningen vid köksbordet. När jag börjar gäspa lägger jag mig igen. Det funkar jämt, nästan. Men inte om jag blir upphetsad av det jag läser:

Den insändare jag skrev i söndags som bygger på texten i bloggen kom in idag. Den är lite rörlig men de känns så jävla mycket bättre när den är tryckt i DN. Sjukt att jag bedömer mina egna alster efter var de är publicerade. Jag är värsta prettot! Jag har för övrigt aldrig blitt refuserad när jag skickat nått till DN (fast varje gång från debattsidan vilket också denna blev).

Vad jag begriper får man inte läsa insändarna på DN.se så jag kan inte lägga någon länk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0