The Aggrolites

Åsa och Dennis väckte mig med tårta och biljetter till Debaser igår. 43 år... Viktor och Gustav var selekters så det var nästan som vanligt bara att det var fler original skins och mycket färre pipel. Förbandet var habila kängpunkare men urtråkiga.

The Aggolites - svänger som bara den med supertrummis och Gaffamanskopia med korgkeybord.... Det blev bra drag  fast det var lite folk. Jag känner mig lite sådär töntig när jag dras med i allsångskörer och sånt... men nu är jag tillräckligt gammal för att inte bry mig. Efteråt drack jag öl tills jag blev full. Åds och jag dansade en del, fast det nästan bara var vi som dansade. Viktor spelade Specials Peelsessions med en skön ganstersversion. När de stängde gick vi vidare med muntra kamrater vi hittat där till Söderbaren...

Debaser 15 september 2008

The Aggrolites, Debaser 15 sept 2008

Kommentarer
Postat av: qwerty

hänger på lokal med skins, kängpunkare och har en blå psykopatbild av dig själv på bloggen...du verkar vara en farlig man du

2008-09-24 @ 10:05:04
Postat av: Tomas Å

Närå, jag är snäll

2008-09-24 @ 19:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0