Världsmästarpublik

När vi skejtade i Björnsan i eftermiddag stod plötsligt George Skott där med fru och barn. De hängde vid staketet som alla andra och glodde! Det var Claes  som märkte det. Och det kändes stort. Jag började fundera på hur man skulle kunna fixa en spritpenna så att man kunde få brädan signerad av en mästare eller att jag borde gå fram och säga att jag kände mig hedrad över hans närvaro. Det var stort helt enkelt.

Tidigare var vi en stund vid båten och slipade men slipen pajade och vi åkte hem. Vid fikat kon en mink med en abborre osom den åt under bryggan. Jag fick den med mobilkameran genom spjälorna i bryggan. Den var typ tam.

Claes och ungarna kom över på korv och spagetti efter skejtet.




Kommentarer
Postat av: Malin Rosell

Hm kul med George. jag gillar honom med! Bor han i sthlm, alltså....och har span på dig?

2009-04-06 @ 21:54:29
Postat av: Tomas Å

Jag vet inte var han bor, jag undrar vad han gör? Han hade två knodds och en snygg fru. Vem är kändis egentligen?

2009-04-07 @ 07:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0