Mycket skejting

Fem dagar förra veckan. Dempa tycker att det är så kul nu när hans åkning formligen exploderat. Han gör rock to fejky och tailstall och nästan 50 50... och gnistrar framtrucken mot coopingen i poolen. Igår hade han glömt skejtardojjorna hemma och villle först inte åka med vinterskorna. Jag mutade honom med en läsk och han ville inte åka hem när vi skulle. Det är nästan så att jag inte behöver åka mer för att jag blir nöjd och stolt över att se honom...

Annars är det grymt mycket på jobbet och många sjuka.. Jag fick beröm av en från BoU för att jag var så jädra imponerande med MI med en av hennes "förnekande" klienter. Jag vill komma igång med studien men har inte tid... (sitter just nu och bloggar istället) . Snart ASI-återkoppling med jobbig kollega...

Nya Wadlingplattan är jädra bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0