Nytt fall

Lugn dag, ledig med inköp av nytt fockfall på clasohlssson men jag glömde ny bensintuta. Sen skulle jag vaxa på däck och i sittbrunnen men dimman gjorde det allt för fuktigt. Det går inte att få bort vaxet med fukt i polerstrissan. En varvsgranna kom och kollade imponerat på vår båt! Det är alltid kul.

Sen sprang jag 60*15-15, totalt 10,8 km, Söder runt. Skönt men fortfarande problem med nya asicserna. Jag flyttade pelotterna när jag kom hem. Andra gången! Inge kul om de inte funkar, jag hade tänkt att kuta maran i dem. Jag kan inte köpa fler löpardojor i år.

Och så betalade jag medlamsskapet i Svenska Fyrsällskapet!

?landshav
Ålandshav i sommras. Dennis och jag

Dagens soundtrack är Rocksteady med Aretha Franklin

Kommentarer
Postat av: Lyman

Hej,



kul med en till Wasa 30 på webben tycker nybliven ägare till S31 Horisont. Som synes på länken finns en del pyssel på vårt exemplar. Kanske dyker upp med en fråga eller två om vissa lösningar vad det lider!

2008-09-30 @ 11:21:10
URL: http://www.lyman.se/horisont.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0