Grönan

När vi kom till fritis igår var det kolsvart. Tillslut mötte vi en perso som sa att det var planeringsdagar *2. Vi hade missat det totalt och typiskt. Dempa fick hänga med till jobbet. Vi hade redan tidigare tänkt att gå på Grönan och det passade ju bra då att jag bokade av allt på eftermiddan och drog hem med han. Vi fick vänta på att Åsa slutade men sen drog vi som raketer till färjan. Dempa fick ångestatack när vi skulle kliva på Kvasten och klev av. Nu har han nog fått bergochdalbanefobi. Han var nöjd ändå sen. Och när vi knallade förbi Bellmansro fick vi se att Jonas Kullhammar och Nina Ramsby var gäster hos jazzcafébandet. Med lite gnäll kunde vi stanna och lyssna första sett. Nina var strålande, såklart men bandet hade lite Las Vegasvarning. Dempa mådde jättebra av att ta det lugnt en stund och mös hela han. I pausen åt vi köttbular i restaurangen för det var smockat i trädgården. Senare åkte jag Jetline och noterade att den är bra!

Kommentarer
Postat av: jkl

Hoppas fobin går över! Själv fick jag nöja mig med Vilda musen då vi var där, kön till Kvasten var för lång för att jag skulle orka.

2007-08-14 @ 12:52:01
URL: http://agatonblixa.blogspot.com/
Postat av: Tomas Å

Om han nu får en sån fobi så är den okej. Den hindrar knappast vardagslivet :)

2007-08-14 @ 14:15:54
Postat av: jkl

Säg inte det... Jag lever med en man som får dödsångest av att åka bergochdalbana. Vilket gör att jag alltid får stå i kön själv om det bara är han och jag som är på nöjesfält.

2007-08-15 @ 12:22:57
Postat av: Tomas Å

Synd men inte katastrof i vardan, eller? Man tar knappast bergochdalbanan till jobbet vilket är tur kanske.

2007-08-15 @ 15:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0