Det går inte att bo på nått annat ställe

Jag sov dåligt för att jag är så nervig inför maran i morgon. Jag vaknade klockan fem och hade svårare än vanligt att somna om. Värmen är ett svårt orosmoment. Jag har börjat dricka vatten och tänker på att inte överdriva. Det gäller att hålla sig sval, jag lånar Åsas springkeps som jag skall doppa i svamptankarna. Det funkar även om det är ett riskmoment att kuta med keps när jag inte gjort det tidigare. Jag skall också komma ihåg att smörja mig med solkräm. Jag vet inte vad jag skall äta i morgon. Jag funderar på att koka pasta idag och wooka grönsaker med kyckling. Uppvärmd pasta har superlångsamma kolhydrater.

  

I kväll tar jag med Dennis till nummerlappsutdelningen och pastapartyt.

 

Avlsutningen  i Eriksdalsskolan var i Eriksdalshallen, hela plugget med föräldrar var där. Det var strålande. Jag blir alltifd gråtmild på sånt där. Ovh det slog mig att jag har sån tur, att alla borde få ha det som jag. Jag bor på världens bästa ställe och har allt för min familj i samma kvarter. Kjell Alinge sa i radion att alla borde bo i Stockholm och att han inte förstod att man kunde bo nån annan stans. Jag tar det lite längre ? alla borde bo i Rosenlund. Vi har det bäst och har allt?

Jonathan färgade håret kolsvart i går, bild kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0