Utmattnining

Jag orkar inte läsa artiklarna om Järnladyn den andre. Jag blir bara deprimerad: Frankrike behöver inte mer högerpolitik med stora protektionistiska inslag. Det kommer att leda till ett fattigare, mer rasistiskt europa. Frankrike kunde vara ett föregångsland om de bara skärper sig lite... Men fransmännen är tydligen lika puckade som vi. Trist at det relativt höga valdeltagandet inte gynnade vänstern. Sarko vill junte heller att
Turkiet skall få bli eu-medlem. Det kommer att bli problem:

Annars: Full vecka igen. Utvecklingssamtal på Dennis fritids, föräldramöte i Catjas klass, budget och skuldkurs men tom helg, hittills. Kanske jag kan övertala Åsa att vi drar ut och seglar?

Och kungeländet gör som han vill. Jag säger det igen - Rebublik nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0